Een strategische growth marketeer met een hands-on aanpak.

Wie ben ik?

Ik ben een strategische , datagedreven, T-shaped,  growth marketeer. Kortom een 'marketingfanaat' die houdt van analytics, bijleren, efficiëntie en eerlijkheid. Ik heb een rood-blauw insights profiel en volgens 'CliftonStrengths' zijn mijn kernsterktes: relatievorming, leergierigheid, focus, prestatie- en toekomstgerichtheid.'Aha-momenten' bij mijn klanten brengen mij enorm veel energie. Mijn plaatsen zijn bewust beperkt omdat ik de headspace nodig heb om écht mee te denken met mijn klanten en een hoge kwaliteit te blijven garanderen.
Kennismaking
Marketing consultant discussing strategy with clients during a virtual meeting.
Tara Rei-Vrouw leest marketingmateriaal voor het ontwikkelen van een strategie

Kennis & expertise

Bachelor communicatiemanagement - Commerciële communicatieMIT- Digital Marketing Analytics & Predictive MarketingT-shaped Academy- Growth hacking, behavioral psychology, GA4 basis, SEA, CRO, Youtube advertising, social advertisingSIWW - SEO trainingHubspot Academy - Inbound Marketing certificaatAre Agency - Marketing automationAgoria - GDPR in marketing

Mijn 'WHY'

Ik zag hoe mijn klanten vastliepen in de overvloed aan marketingtactieken, tools en trends. Ik begrijp hun frustratie; de wereld van marketing verandert razendsnel en is ontzettend breed. Daarenboven lijkt er elke dag een nieuwe goeroe op te staan die beweert dé winnende strategie te hebben. Terwijl veel agencies vooral goednieuwsshows brengen, baseer ik mij op data en wil ik marketing eerlijker, duidelijker en vooral makkelijker maken.
Samenwerking voor het verfijnen van marketingstrategieën.

Waarom MDR?

Omdat:Je naast een sterk onderbouwde strategie ook een werkbaar plan wilt. Je begeleiding wilt bij de implementatie binnen jullie structuur, zodat je zeker bent dat je resultaten boekt. Je niet enkel wilt horen wat er goed loopt, maar ook wat niet, omdat 'mislukte' marketingexperimenten een bron van learnings en optimalisatiemogelijkheden bevatten. Je geen tijd en geld wilt spenderen aan acties die niets opbrengen. Je wilt weten waar je ROI het hoogst ligt en hoe je daar geraakt. Je wilt geen stress en paniek meer door gebrek aan overzicht en controle.

Wat kan je verwachten?

Ongeacht je bedrijfsgrootte of marketingmaturiteit, bij MDR kun je terecht met een specifieke marketingvraag, als start-up die nog alles moet uitzoeken, of als organisatie die al een marketingplan heeft maar scherpere resultaten wilt. Je krijgt resultaatgerichte begeleiding, van strategie tot implementatie. Afhankelijk van je traject krijg je toegang tot onze steeds groeiende kennisbibliotheek én een netwerk van experten. Wij combineren strategisch inzicht met praktische begeleiding, om duurzame groei te realiseren.